Personele veranderingen in onze praktijk per 01 december 2025

Per 1 december 2025 verandert de personele bezetting van onze praktijk. Vanaf die dag werken de assistentes Safioen, Safiyyah en Zeynep alleen nog maar voor onze praktijk. Hun collega’s Sufe, Naomi en Felicia gaan voor Huisarts Amsterdam Oost werken, de andere huisartsenpraktijk in het pand.  

Onze baliebezetting zal per 1 december 2025 ook veranderen: Voor elke huisartsenpraktijk zal er een eigen medewerker achter de receptie u te woord staan. De receptie zal daarom voortaan uit twee helften bestaan, één helft per praktijk. Welk deel  van de balie voor u bedoeld is, zal u makkelijk herkennen aan ons logo (zie boven!).  

We zijn door personeelstekort helaas voortaan niet in staat de receptie de hele dag te bezetten. U kunt per 1 december 2025 op werkdagen van 08:00-12:30 uur bij een doktersassistente aan de balie terecht. In de middagen zal de receptie niet bezet zijn.  

Als u in de middag een afspraak hebt, hoeft u zich niet meer bij de receptie aan te melden; neem dan gewoon plaats in de wachtkamer, de huisarts of praktijkondersteuner zal u oproepen als u aan de beurt bent.  

Wij realiseren ons, dat u door deze veranderingen niet meer, zoals u gewend was, tijdens werkdagen altijd aan onze receptie geholpen kunt worden. Wij vragen hiervoor om uw begrip en uw medewerking.  
In geval van spoed zijn wij, zoals altijd, op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur voor u bereikbaar, via tel.: 020-6938577.  

ENGLISH VERSION:    

Effective December 1, 2025, our practice’s staff will change. From that date, only medical assistants Zeynep, Safiyyah, and Safioen will work for our practice; the other medical assistants, Naomi, Sufe, and Felicia, will work exclusively for the GP-practice Huisarts Amsterdam Oost.  

From then onwards, you will also have a dedicated receptionist for each GP practice. The reception desk will be divided into two sections, one for each practice. You will easily recognize which section of the reception desk is intended for you by our logo (see above!).  

Due to staff shortages, we are unfortunately unable to staff the reception desk all day. Starting December 1, a medical assistant will help you at our reception desk on weekdays from 8:00 to 12:30 hrs. The reception desk will be unstaffed in the afternoons.  

If you have an afternoon appointment, you will no longer need to check in at the reception desk. Please take a seat in the waiting room; the GP or practice nurse will call you when it’s your turn.  

We understand that due to these changes, you will no longer be able to receive assistance at our reception desk during workdays at all times, as you were used to. We kindly ask for your understanding and cooperation.  

In case of emergency, we are available, as always, on weekdays from 8:00 AM to 5:00 PM by telephone: 020-6938577.